Wczytuję dane...

Rajstopy Marilyn

Rajstopy Marilyn

Rajstopy Marilyn

Na samym początku miałam nieco kłopotów z zapamiętaniem nazwy – jak dokładnie się pisze. Dopiero po kilku chwilach dotarło do mnie, że jest to po prostu imię najsłynniejszej aktorki świata – zjawiskowej Marilyn Monroe.

To zobowiązuje. To od razu przywodzi na myśl produkty, które będą kojarzyły się z kobiecością, zmysłowością, pięknem i wielkim magnetyzmem. Takie, w których powinnam się zakochać od pierwszego wejrzenia i z każdym kolejnym tracić dla nich głowę.

Marka ta istnieje na polskim rynku już od ponad 20 lat. Zdążyła w tym czasie zaskarbić sobie szerokie grono zwolenniczek i zwolenników. Niektóre klasyczne modele to podstawa garderoby wielu Pań. Natomiast kolekcje sezonowe pozwalają marce przyciągnąć kolejne Klientki i Klientów, gdyż niebanalne i wpisujące się w modowe trendy wzory przyciągają oko i kuszą fashionistki do ich zakupienia i noszenia. Marilyn, podobnie jak największy polski producent rajstop Gatta, znacznie rozszerzył w ostatnich latach swoją ofertę produktową. To już nie tylko szerokie spektrum pończoch, rajstop, skarpetek damskich, skarpetek męskich i dziecięcych wyrobów pończoszniczych.

Teraz Marilyn ma w galeriach handlowych butiki tylko ze swoimi produktami. Wchodząc do sklepu można liczyć nie tylko na ciekawe modele rajstop czy legginsów, ale też na przepiękną bieliznę. Oprócz modeli klasycznych Marilyn proponuje też bardziej odważniejsze i zmysłowe projekty. Dużo koronek, perły, wiele przeźroczystości i seksowne kroje. Także dodatki w postaci nalepek na sutki, masek na twarz i pacek do uprzyjemniania zmysłowych chwil we dwoje. Znajdzie się tutaj bielizna nocna.

Jeśli poszukujesz kostiumu kąpielowego to warto dodać do listy też kostiumy od Marilyn. Teraz już nie tylko Intimissimi, Esotiq, itp. marki bieliźniarskie. Teraz też i Gatta i również Marilyn.

Z ciekawością przypatruję się rozwojowi marek, które swoje początki czerpią z rajstop i skarpetek. Na ich przykładzie doskonale widać, jak zmienia się rynek, jakie zapotrzebowania mają Klienci, i, że rozwój to różnorodność. Chcemy wejść do jednego sklepu i kupić w nim wiele różnych, potrzebnych nam, rzeczy.

Tym oczekiwaniom stara się wyjść naprzeciwko marka Marilyn. Z jakim skutkiem? Tobie pozostawiam ostateczną ocenę